Vă puteți retrage din contract în scris sau prin e-mail. Pentru a returna bunurile, puteți utiliza formularul nostru.
Trimiteți produsele la adresa noastră AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovacia. Coletele trimise cu plata la livrare nu vor fi acceptate.
În termen de cel mult 14 zile, vă vom rambursa plata, inclusiv costurile de livrare și alte taxe. Vă vom rambursa plata în același mod în care ați plătit pentru comandă. Dacă doriți ca plata să vă fie rambursată în contul dvs. bancar, vă rugăm să menționați numărul contului în formularul de retragere din contract.
Dacă ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare normală, costul suplimentar al metodei de livrare mai scumpe nu va fi rambursat.
Costurile de returnare a bunurilor vor fi suportate de către cumpărător.
Vă rugăm să rețineți că cumpărătorul este răspunzător pentru diminuarea valorii și deteriorarea bunurilor.
Retragerea din contract fără motiv nu este posibilă dacă ați cumpărat bunurile ca entitate comercială.
De asemenea, nu este posibilă retragerea dintr-un contract al cărui obiect este:
- livrarea de bunuri personalizate;
- livrarea de bunuri supuse deteriorării rapide sau perisabilității;
- livrarea de bunuri închise în ambalaje de protecție, în cazul în care ambalajul de protecție a fost rupt după livrare.
Puteți face o reclamație (drepturi de răspundere pentru defecte) în scris sau prin e-mail.
Trimiteți produsele la adresa noastră AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovacia. Coletele trimise cu plata la livrare nu vor fi acceptate.
În termen de cel mult 30 de zile de la primirea bunurilor, reclamația dumneavoastră va fi soluționată, cel mai adesea prin înlocuirea bunurilor sau rambursarea prețului de achiziție al bunurilor.
Alte opțiuni pentru tratarea reclamației sunt: predarea bunurilor reparate, plata unei reduceri rezonabile din prețul bunurilor, o invitație scrisă de a prelua îndeplinirea reclamației sau o respingere motivată a reclamației.
Costurile de livrare a bunurilor pentru reclamație vor fi suportate de cumpărător. În cazul unei reclamații recunoscute, costurile reclamației sunt suportate de vânzător, cheltuielile de expediere vă vor fi rambursate după ce reclamația a fost soluționată.