Returnarea bunurilor

Dacă doriți să returnați bunurile, vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor, fără a oferi niciun motiv.

De asemenea, vă puteți retrage din contract înainte de livrarea bunurilor.

Cum pot returna bunurile?

Vă puteți retrage din contract în scris sau prin e-mail. Pentru a returna bunurile, puteți utiliza formularul nostru.

Trimiteți produsele la adresa noastră AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovacia. Coletele trimise cu plata la livrare nu vor fi acceptate.

Cum este procesul de rambursare?

În termen de cel mult 14 zile, vă vom rambursa plata, inclusiv costurile de livrare și alte taxe. Vă vom rambursa plata în același mod în care ați plătit pentru comandă. Dacă doriți ca plata să vă fie rambursată în contul dvs. bancar, vă rugăm să menționați numărul contului în formularul de retragere din contract.

Dacă ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare normală, costul suplimentar al metodei de livrare mai scumpe nu va fi rambursat.

Costurile de returnare a bunurilor vor fi suportate de către cumpărător.

Vă rugăm să rețineți că cumpărătorul este răspunzător pentru diminuarea valorii și deteriorarea bunurilor.

Când nu este posibilă retragerea din contract?

Retragerea din contract fără motiv nu este posibilă dacă ați cumpărat bunurile ca entitate comercială.

De asemenea, nu este posibilă retragerea dintr-un contract al cărui obiect este:

  • livrarea de bunuri personalizate;
  • livrarea de bunuri supuse deteriorării rapide sau perisabilității;
  • livrarea de bunuri închise în ambalaje de protecție, în cazul în care ambalajul de protecție a fost rupt după livrare.

Schimb de bunuri

Din motive tehnice, nu putem schimba bunurile odată ce acestea au fost livrate. Dacă bunurile au fost deja livrate și doriți unul diferit, trebuie să creați o nouă comandă. Atunci când returnați bunuri nedorite, vă rugăm să urmați aceeași procedură ca și pentru retragere din contract.

Reclamații

Bunurile livrate au un defect de fabricație sau defectul s-a manifestat în perioada de garanție de 24 de luni? Puteți reclama bunurile.

Cum pot face o reclamație privind bunurile?

Puteți face o reclamație (drepturi de răspundere pentru defecte) în scris sau prin e-mail.

Trimiteți produsele la adresa noastră AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovacia. Coletele trimise cu plata la livrare nu vor fi acceptate.

Cum funcționează procesul de reclamație?

În termen de cel mult 30 de zile de la primirea bunurilor, reclamația dumneavoastră va fi soluționată, cel mai adesea prin înlocuirea bunurilor sau rambursarea prețului de achiziție al bunurilor.

Alte opțiuni pentru tratarea reclamației sunt: predarea bunurilor reparate, plata unei reduceri rezonabile din prețul bunurilor, o invitație scrisă de a prelua îndeplinirea reclamației sau o respingere motivată a reclamației.

Cine suportă costul reclamației?

Costurile de livrare a bunurilor pentru reclamație vor fi suportate de cumpărător. În cazul unei reclamații recunoscute, costurile reclamației sunt suportate de vânzător, cheltuielile de expediere vă vor fi rambursate după ce reclamația a fost soluționată.